Pages

Saturday, 3 December 2016

rindu walaupun setiap minggu jumpa.



huhuhuhuhu.. I miss my family. walaupun rumah dekat je dengan kolej kediaman aku ni, aku decide untuk tak balik rumah sebab kalau balik confirm semua assignment tak jalan.. 
sorry mama, abah, sara, lela, adam.. akak tak balik sebab nanti akak memang tak akan buat assignment kat rumah.. dah la assignment berlambak. tambah pulak, sara dah habis spm. lela dengan adam tengah cuti sekolah. jadi nanti akak terikut-ikut untuk berehat kat rumah. Final pun dah nak dekat. quiz pulak hampir setiap minggu ada. 

lepastu kalau akak balik, rosak diet plan akak. kalau kat sini terjaga la jugak. haritu masa tak balik 3 minggu sebab setiap minggu ada program, 5 kg turun.tapi bila balik rumah, baru sehari dah naik 1kg T_T.

akak rindu nak makan semeja sama-sama. masak sama-sama. hidang maknan sama-sama. tengok tv sama-sama. berkumpul kat ruang tamu sama-sama. cerita apa yang akak lalui hari-hari kat kampus ni sampai semua orang bosan nak dengar.

kalau balik pun tak sempat nak buat ni semua sebab tak cukup la 2 hari 2 malam je kat rumah.

No comments:

Post a Comment