Pages

Wednesday, 9 October 2013

Tudung.

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kalau korang ni kawan-kawan saya or pernah nampak saya kat mana-mana.. Heheh..
Mesti korang nampak Syafiqah pakai tudung bawal je kan.. Yup.. Memang tudung bawal lah yang akan saya pakai setiap kali keluar rumah. Pernah juga pakai tudung sarung tapi bila pergi tuisyen atau main badminton je la..
Asal Syafiqah cakap pasal tudung ni?
Hmm.. Sebenarnya Syafiqah teringin sangat nak pakai shawl tapi cermin mata jadi penghalang..
Pernah juga Syafiqah cuba pakai shawl, tapi tak sesuai..
Syafiqah teringin nak pakai tudung dengan fesyen lain.. Yela, asyik pakai tudung bawal pin kat bahu je, bosan lah.. Syafiqah suka tengok orang pakai shawl dengan betul dan kemas.. Maksudnya menutup aurat dan tidak serabut.. Diorang nampak comel sangat.. Rasa macam nak belajar je daripada mereka.
Pernah juga Syafiqah cuba ubah cara pemakaian tudung bawal tapi hampeh..
Seriously Syafiqah nak ubah cara pemakaian tudung..
Ala~ semua perempuan pasti nak kelihatan cantik kan?
Syafiqah nak kelihatan comel.. 😊

No comments:

Post a Comment