Pages

Thursday, 24 October 2013

Post title

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Hah, korang baca tak tajuk kat atas tu.. Syafiqah tak tahu nak buat tajuk apa untuk post kali ni..
So, taip je perkataan tu balik.. Korang rasa tajuk apa yang sesuai untuk cerita bawah ni..

Hari rabu minggu depan (30.10.2013) peperiksaan akhir tahun melabuhkan tirainya..
Tak sabarnaya nak tunggu peperiksaan habis..
Ada banyak benda yang Syafiqah nak kongsi dengan korang..
Contohnya percutian kat Cameron Highland.. :)
Tunggu ye..  ^_^

*tak payah buat entry pun tak apa kan? Orang selalu buat post kat facebook je benda ni..

No comments:

Post a Comment