Pages

Monday, 26 September 2011

kasut baru!!

yeah!!
hari ni kita rasa seronok sangat-sangat sebab dapat pakai kasut sekolah baru..
actually kasut lame kite dah terkoyak, so kite rasa malu nak pakai..
kalau jalan pun kene control sebab tak nak orang nampak..
lagi malu time dapat anugerah pelajar 5S..
masa nak naik pentas tu rasa malu sebab pakai kasut koyak..
aduh.. tapi nevermind, orang kate lupakan cerita lame..  hihihi
malam tadi Sara ajak keluar semata-mata nak beli G-terkejut..
korang jangan pelik plak dengar nama ni..
G-terkejut tu G-shock.. oleh itu., aku ambil kesempatan untuk beli kasut sekolah..
tq Allah, abah n mama..
sampai sekarang kite pelik,
asal ramai orang suke jam G-Shock.. jam tu tak lawa pun..
dah la besar.. ada yang warne-warni plak tu
macam badut je..  hahaha
terjahat la plak..

No comments:

Post a Comment