Pages

Thursday, 18 August 2011

Kerja amal.. Membersihkan tempat ibadah

hm~ korang ingat lagi tak pasal folio yang banyak giler tu..
kalau susun boleh jadi menara KLCC (hihi.. x de lah..)
folio PSK n Geografi kene hantar minggu depan..
nasib baik dah buat kerja amali untuk folio PSK tu,
kalau tak, alamatnya kuranglah markah..
korang nak tengok tak gambar kerja amali kitorang?
kalau tak nak tengok tak pe, shut down je korang punya komputer or laptop tu..




ini je la yang kite masukkan, tak perlulah masukkan banyak-banyak..
buat semak plak..  XD

No comments:

Post a Comment